Post by vegvirinaport on Feb 19, 2022 12:10:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Supreme Duelist Stickman ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Supreme Duelist Stickman IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for mange krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Supreme Duelist Stickman 2022 version ▞▞▞
Dette er det verste spillet noensinne. Noen våpen kan bare drepe deg umiddelbart, og robotene er så dumme og alltid ri fra vannet eller andre ting som umiddelbart dreper deg, og kartene er også forferdelige. 69👌
Herregud, det er bra, men alle klager på Annonser Alltid Annonser Dude Hvordan kan en utvikler få penger hvis ingen annonser? Det er et gratis mobilspill Er du idioter? Grappler? Som Lollipop det bare svinger deg rundt. Det er ikke irriterende griper. Det er patetisk, jeg vet, men hvis du har Insta Kill On (Snakker om vannet eller lava osv.) Det er en livredder og skjold, den ble bedre Hva snakker du om? DET ER BRA
Det var gøy
grafikken var meh
Vet ikke hva jeg skal si, men jeg liker ikke spillet lenger. Det er fordi ingen oppdateringer kommer 😕. Jeg sluttet å spille i 2020 fordi det ble kjedelig veldig fort.
Fint spill, men jeg tror det ville vært fint å ha mange våpen. Og en annen joystick en å kontrollere. Bevegelig og en for våpen
Supreme Duelist Stickman Action gwoe
Supreme Duelist Stickman 動作 jhhn
Virkelig et morsomt spill, selv om jeg skulle ønske du kunne ha et fast kontrollknappalternativ, vil jeg også ha en måte å ha hele listen over kart som våpen og farger, det er veldig kjedelig å skli hele veien til det foretrukne kartet
Line Color 3D Казуални mevd
Den er ikke suveren, og det virker bare som om jeg ikke treffer CPU-en og den doserer knockback som en gal
veldig morsomt spill, jeg og min venn spiller det i en del vi ler veldig mye og garaffics er for gode. Bra spill
Jeg hater det faktum at du må spille to spillere på en telefon, hvorfor er det ikke online
Dette spillet pleide å være så morsomt, fem stjerner. Men i denne helt ferske oppdateringen la de til en annonse hver gang du dør, som er omtrent 20 sekunder. Hvis du er ok med å se annonser, så spill dette spillet. Annonsene gjorde dette uutholdelig.
Noen ganger når du spiller, er det feil der du ikke kan bevege deg, skyte, (etc.) Jeg tror også at noen ting må være nervøs (f.eks.) Shield, jeg liker dette spillet, jeg liker spesielt ragdoll-fysikken, men som jeg sa, feilene gjør det veldig vanskelig å spille, det er derfor jeg ga 3 stjerner
Dolkvåpen fungerer ikke nøyaktig😑😑😑😑
Det er verdens beste spill, jeg er verdensmester i det
ganske bra, men legg til 1. Overlevelsesmodus vanskeligere 2. helseregen 3. annen knapp for skjold 4. annen knapp for hopp 5. flerspiller 6. buff boomerang (gi det en evne) 7. nerf-bue (for mye tilbakeslag og for mye usynlighet ) 8. buff ljå (usynlighet for kort) 9. annen kontroll for å bruke evne 10. Buff gitar, septer, iskrem og Iron mans hånd.Alle av dem har noen ubrukelige evner, og når jeg bruker tilfeldig er det vanskelig å vinne
Jeg elsker dette spillet, men det er en feil hvis fienden hadde malingsvåpenet, han bare knytte bena mine slik at jeg feiler, men det er litt kult spill, men 1 feil så jeg er Ganna det dette spillet 3 stjerner og Neron-brødre jeg vil spille flerspiller
Morsomt spill, men jeg vil gjerne ha gratismodus og blod
Jeg har alltid ønsket et spill der du kan myrde bots, men det er meningsløst og det er ingen grunn til å myrde dem, men det er bare for godt til å bekjempe mekanikere, den som har laget det, takk
jeg spiller bare 2 spillere fordi hvis jeg dør er 1 spillerrolle... jeg er litt modigere av dette, men jeg vil virkelig ha KO og GG-tegnet, hvis oppdatering er jeg så spent, men stol på meg at det er så bra og det er kult som du kan skape ditt eget liv som et hus eller en base mand for å låse ham som ... jeg kan drepe ham for en hammer, men dette, gooood🤩😝 Jeg ga dette 5 stjerner fordi det er så kult som om du kan slå Russland im på malaysisk så HVOR ER DU FRA?
Supreme Duelist Stickman Toiminta bddv
Det er dumt at det alltid jukser hvis du berører siden av marioblokkene du dør det jukser alltid, og hvis du berører bunnen eller toppen uten å bli krøket dør du og hvis portalen din blir ødelagt kan han fortsatt teliportere og få tak i deg
Dette spillet er sååå bra! Jeg spiller alltid dette spillet med broren min! Han liker dette spillet, og det gjør jeg også! Jeg gir det 100/100! Takk for at du lagde dette morsomme spillet! Men... Det er tonnevis av annonser og feil! Vennligst fiks dette... Jeg vil gi det fem stjerner hvis du avviser annonsene og feilene!
Dette spillet er supervanedannende/underholdende, perfekt for lange turer eller en kjedelig dag. Den trenger ikke wifi, har 3 moduser, og du kan spille med familie/venner!! Det er Classic, Multi og Campaign. Før du vet ordet av det har timer gått. Det er vanskeligheter for boten, forskjellige kart, våpen, du kan tilpasse huden din med farger og hatter, og du kan gjøre det samme for fienden. Jeg definitivt anbefale. Dette spillet er enkelt, men likevel så underholdende. Det feiler ikke, har ikke for mange annonser og er morsomt!!
Ja, alt er bra, men beklager at jeg ikke ba om et spill der du må kjempe mot en nivå 9-karakter som har mer knockback, skade og helse enn deg. Det er sinnsykt dumt. Spesielt når de har et avstandsvåpen og bare får de gode evnene, og du får alle evnene som ikke påvirker ham fordi han har den høyeste tilbakeslagsmotstanden og alt annet du ikke har. Latterlig dumt!
Jeg vil bare si at dette spillet er litt vanedannende, men det er veldig upolert og noen av tilpasningselementene er veldig rare som Mikke mus-hodet, jeg håper dere kan forbedre dette spillet enda mer og kanskje gjøre dette til det mest populære stickman-spillet på mobil .
Selv om dette spillet er ganske bra, vil jeg at det skal være historiemodus og bedre kontroller for at det skal være morsomt
forferdelig bare forferdelig jeg husker da jeg fikk motstanderen min, men det er jeg som tar skade, jeg prøvde å bevege meg og det lar meg ikke, pluss at jeg prøver å flytte våpenet mitt, det ville ikke,
Lollipopen er virkelig OP Jeg personlig tror den trenger en nerf eller en god teller som om du kaster deg ut i begynnelsen av kampen, så kan du kaste dem av kartet eller gjøre en stor mengde skade umiddelbart, og det er ikke et våpen som kan blokkere den. Men bortsett fra det liker jeg virkelig oppdateringen.Kommer ikke til å lyve det er et bra spill, men du blir lett lei også hvis du fortsatt utvikler spillet, legg til flere stadier i overlevelsesstemningen og legg til som en helsepakke eller noe slags irriterende hvordan hvis en av oss dør spillet over til slutt gripe trenger litt arbeid
Jeg liker ikke dette spillet faktisk jeg hater spillet det er for vanskelig og fyren er for vanskelig å slå og det er ingen innstillinger
Stickman duelista supremo Acción lku
Jeg vet ikke hvorfor traileranimasjonen ser så fantastisk ut. Så jeg ser traileren eller annonsen for dette spillet, men jeg ser hvor floppy og tilbakestående spillet ser ut det fikk meg til å avinstallere det ser ikke ut som det er reklame og føles veldig dårlig
Spillet er ok med ikke mange ting å gjøre, og de spammer deg med mange lange annonser slik at du nesten ikke kan spille, IKKE LAST NED. Det er en stor sløsing med tid.
Jeg elsker dette spillet fordi du kan en V1 vennene dine og kjøpe og det er så mange våpen og masker du kan velge fra dette spillet er bare så morsomt og det er offline YouTuber Kayla's i YouTuber sssniperwolf du burde lage en video om denne Lily så fantastisk
jeg tror det er et bra spill, men man tror det ville gjort det bra, hvis de hadde en egen kontroll for våpensikting, for i øyeblikket hvor du går, er det der våpenet går, dette er vanligvis en god ting, men hvis du prøver, går du bort du kan ikke nødvendigvis angripe fienden din. Bortsett fra det er spillet morsomt med en rekke masker og kombinasjoner som ikke vil gjøre spillet kjedelig.
Fint spill, men harpen og eliksirene er ubrukelige
Jeg liker det. Og du kan få jobb. Er skikkelig bra!!!!!